Re: NodeMCU: po zapnuti se objevi nove SSID (bylo SSID teploměr)

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Leden 30 14:07:32 CET 2017

Já to Arduino nenapadám - sám ho využívám. Pokud jste vzal základ v tom
článku, pak nejspíš máte aktivovaný režim AP+STA. Nejsnadnější úprava je
namísto WiFi.begin(...) použít:

WiFi.persistent(false); // neukladame nic do Flash - setrime ji

WiFi.mode(WIFI_STA); // staci nam pouze STA rezim

WiFi.connect(.....);

Osobně ale doporučuji použít buď WiFiManager od Tzapua, nebo mou
WiFiConfig pro nastavení parametrů připojení k WiFi.

Pavel Brychta