RE: SSID teploměr

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 30 12:35:57 CET 2017

Zrovna teď jsem si s tím hrál. Z Aliexpresu objednal za pár kaček NodeMCU (cca 2,5USD) + to čidlo. Akorát teda já to mám v režimu klient a připojilo se to na domácí wifi a současně je tam http server, který poskytuje teploty. Ty si stahuje normální server k dalším teplotám. Případně můžu poskytnout zdroják, ale dělal jsem s tím poprvé v životě, takže asi žádná paráda, navíc je to v podstatě kompilace několika návodů a samozřejmě to neřeší teplotu jako SSID.
Plus jsem potřeboval měřit vlhkost, tak jsem pořídil DHT11, ale místo toho doporučuju pořídit DHT21 nebo DHT22, jsou mnohem přesnější.
V rámci experimentů jsem tu paměť přepsal hodněkrát a zatím funguje, ale určitě to nejsou stovky zápisů, zvítězil jsem nad tím rychleji, každopádně po deseti zápisech se určitě nevysypala, snese jich to mnohem víc.
Napadá mě, jestli by to nešlo řešit nějakým vypnutím/zapnutím jenom té wifi části, bez resetu celé desky. Pak by šlo teplotu natáhnout do proměnné, která by zobrazovala SSID.