Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pondělí Leden 30 11:41:00 CET 2017

No, win maju idiotsku politiku robit ntp sync tak raz za dva tyzdne a neviem kde sa to da prestavit, ak vobec. A u win10 je manualny sync schovany za takym mnozsttvom klikov ze to robim  ked mi na tom zalezi...

Ale napad je to dobry, porovnat to s ntp-synchronizovanymi hodinami. Aj ked ntp ma tiez inherentny problem, z principu sa nevie vysporiadat s nesymetrickymi latenciami...

wek