Re: SSID teploměr

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Leden 30 00:11:08 CET 2017

Pri tych cinskych moduloch s ESP8266 je zevraj ten problem, ze SPI
FLASHky tam davaju vypajkovane zo vselicoho, takze uz mozu mat 1 az X
zapisov za sebou...

Ale k zapisu SSID do tej FLASHky, v niektorom API (myslim ze som na to
narazil pri popise LUA funkcii) bola funkcia, ktora vypinala zapisovanie
udajov do nej pri zmene. Takze sa dalo spravit aj to, ze nakonfigurujem,
vypnem a ak sa nieco zmeni na podnet uzivatela, tak po restarte su tam
failsafe hodnoty z FLASHky... Pamatam si to, lebo takato funkcionalita
ma velmi potesila, vzhladom na to, co tam moze byt za pamate...

Jaro