Re: OT: Staré US přenosné radio

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 29 18:17:53 CET 2017

 29.1.2017, 18:07:58

No ja nevim. Byval jsem sveho casu dost v kontaktu s clovekem, kterej
vlastní 2. nejvetsi zbirku starejch radii v republice. No a jednou,
kdyz jsem vyvazel nejakej bordel, do nejmenovaneho vesnickeho
ekodvora, tak jsem tam na hromade uvidel asi 5 ks neceho podobneho.
Tak jsem tomu cloveku zavolal, jestli se to mam pokusit, pro nej
nezistne zachranit. Chtel vedet presne nazvy vyrobce a modelu a kdyz
jsem mu to nahlasil, byla jeho odpoved "kdyz na kazdy to radio
prilepis 50-korunu, muzes me to privezt".
(lepeni 50-korun, na stare radia, mezi me hobby zrovna nepatri, takze
tak nejak)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz