Re: OT: Staré US přenosné radio

Neděle Leden 29 12:36:01 CET 2017

I u nás se dělaly elektronkové rádia na baterky.
http://web.quick.cz/jarda.kucera/minor.html
Měli jsme ho doma. Jenže když k tomu táta dal místo baterek zdroj a
rádio pak hrálo skoro neustále, projevila se nízká životnost bateriových
elektronek. Kleslo tomu zesílení až tak, že nechtěl kmitat oscilátor.
Anděl