Re: Topící kondík

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 27 19:14:02 CET 2017

 27.1.2017, 19:08:37

Zivotnost (nejen) kondiku klesa s teplotou, pokud si to dobre
pamatuji, tak exponencialne. Takze kondik nejakou dobu vydrzi, otazka
je, zda dostatecnou pro vase ucely.
Chce to, kouknout oscilem, zda tam jsou nejak rozumne prubehy.
Treba chcipnul nejaky tlumici obvod, a jsou tam napetove spicky nebo
zakmity, nebo cely menic jede na uplne jine frekvenci nez ma, nebo kdo
vi co jeste.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz