Vyroba reflektorku k LEDkam

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 27 10:53:52 CET 2017

Dobrý den všem,

zjistil jsem, že prakticky nejde sehnat dostatečně směrové reflektorky
použitelné k větším LEDkám.

Napadlo mě, zda by se dal vytisknout z ABS, vyhladit acetonem a pak nechat
pokovit v nějaké firmě, kde opravují reflektory do aut a pod.

Je to reálné, nebo tomu něco principiálně brání?
Je nějaké omezení, např. jestli půjde pokovit parabolka, která je hodně
hluboká (h/D>2)?
Všude jsem viděl cenu dohodou. Máte někdo zkušenosti s tím, kolik to stojí?

Jen tak pro zajímavost, tento kód (krom výroby paraboly) způsobuje tuhnutí
OpenScadu:

difference() {
    union() {
        for (x=[0: 0.4: 20]) {
            translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4, h=0.4, $fn=20+x*2.5);
        }
        for (u=[0: 15: 360-15]) {
            rotate([0,0,u]) translate([0,-0.5,0]) cube([18,1,20]);
        }
    }
    union() {
        for (x=[0: 0.4: 20]) {
            translate([0,0, x]) cylinder(r=sqrt(x)*4-1, h=0.401,
$fn=20+x*2.5);
        }
    }
}

Zajímavé je, že tuhnutí vyvolává generování žeber, případně jen v prvním
unionu přítomný objekt, který zasahuje do hodně vrstev.

Díky,
PH