STM32F3 analog na vice cilu?

Pátek Leden 27 08:55:57 CET 2017

No multeplexoru je tam vice, treba tady na tom vyrezu mi neni jasne,
jestli PA5 muzu pripojit najednou k OA2- a C2-, tam neni navic kosticka
ale jen DAC. Zaroven jsem zatim nabyl dojmu, ze jakmile povolim DAC,
nutne se pripoji k pinu at uz je nakonfigurovan jako analog nebo ne
(podle doporuceni konfigurovat pin jako analog pokud se aktivuje DAC)
Nejak uplne nechapu filozofii, IMHO by se casto hodilo mit DAC pripojen
jen interne ke komparatoru. To same, ze OA maji nutne vyvedeny vystup na
pin, i kdyz neni treba pouzity.