Re: Čtení čárového kódu na větší vzdálenost

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Leden 26 11:51:14 CET 2017

Zdravím,

protože nikdo neodpověděl, tak alespoň kusá informace. Do jedné výrobní
společnosti dodáváme terminály a některé z nich měly pro příležitostné
rozpoznání čárového kódu kameru. Pracovník ukázal terminálu produkt a ten
si kód přečetl. Kamera byla nějaká běžná IP, v terminálku linuxový modul s
výkonem asi jako Raspberry 2. Program na čtení kódu jsme nepsali my, ale
programátoři zákazníka a dosáhli bezchybného čtení během 0,7s. Takže s
kamerou to jde.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel