Protikus ke konektoru AMP 282192-1

Středa Leden 25 18:37:51 CET 2017

Pardon, ta nula uprostřed čísla v předmětu byla navíc - správné číslo je v předmětu teď

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Wednesday, January 25, 2017 6:34 PM
To: HW
Subject: Protikus ke konektoru AMP 2820192-1

Prosím pomozte...
V předmětu uvedený čtyřpinový JPT konektor AMP používáme v našich vozících např. ke snímači otáček motoru. Potřeboval bych najít jeho protikus - samec, nejlépe na připájení do PCB. Je naznačen na druhé straně tohoto výkresu: http://www.mouser.com/ds/2/418/NG_CD_282192_N_C_282192_N-625608.pdf
Samici najdu v pohodě u Farnella (2575772) nebo Mouseru (571-2821921 ) ale nejsem sto najít protikus. U nás (Linde) v náhradních dílech nefiguruje samostatně - vždy jen jako součást kabeláže nebo přímo dílu (potenciometr, encoder) což je neakceptovatelně drahé.
V katalogu AMP jsem bloudil snad hodinu a nedá se spolehnout na to, že to co jsem našel je skutečně samec proti této samici.
Když jsem si vyhledal autorizované distributory AMP v Česku vypadlo mi příliš mnoho firem, než abych je všechny začal poptávat. Napsal jsem na technickou podporu Farnellu, uvidím zítra, nicméně zatím to zkouším i tady. Najde se někdo, kdy by pomohl? Díky

L. Kručinský