Ake MOSFETy pouzivate?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 25 15:27:51 CET 2017

No, trocha som patral, a nie je 2N7002 ako 2N7002... Napr. 2N7002 ako
"OptiMOS ™ Small-Signal-Transistor" od Infineonu ma v DS uvedene "ESD
class JESD22-A114 (HBM) class 0 (<250V)", ale napr. 2N7002K od Vishay
Siliconix ma "2000 V ESD Protection" (na obrazku nakresleny nieco ako
bipolarny transil/zenerku medzi G a S) a 2N7002CK 60 V, 0.3 A N-channel
Trench MOSFET od NXP ma uvedene "V ESD electrostatic discharge voltage,
all pins; human body model; C = 100 pF; R = 1.5 k? - max. 3 kV".

Inak na toto ma upozornil mimo konfery jeden tunajsi clen, v suvislosti s
nim doporuceneho BUK9840-55, co je "stredna trieda" (povedzme 50V/10A)
NMOS v SOT-223 (co je tiez este puzdro pouzitelne na univerzalke).

wek

PS. http://zeptobars.com/en/read/NXP-2N7002-TrenchMOS-N-Channel-MOSFET