Ake MOSFETy pouzivate?

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Leden 25 14:58:08 CET 2017

Nepozorujem zeby BSS138 bola viditelne chulostivejsia ako ine dnesne MOSy.
S takou KF521 sa to neda porovnat, ta odchadzala naozaj uz len skaredym
pohladom .

PS: Ked uz tu mame tuto temu. Vedel by sa niekto skusenejsi vyjadrit ku
skladovaniu
polovodicov v PP plastovych boxov. Hlavne koli ESD bezpecnosti.

Stano