Prehravani zvuku z MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 24 21:37:41 CET 2017

Jo jasne to je nejakej univerzal board na moje projekty. V podstate je z
toho pouzitej jen krystal, trimr a PIC. Na vystupu z PICu je potak na
hlasitost a z nej jen vazebni kond.

Prehrava se to pres zesilovac a repracky, ktere ale nejsou zas tak
daleko od toho co by mohlo bejt v lodi - je to 4" repracek a objem boxu
je srovnatelnej s tou lodkou:
http://www.cncnet.info/galery/Springer/repro.jpg (delsi rozmer je 18cm)

myslim ze to bude dobre a doufam, ze to ukociruju a zbyde nejakej cas na
dalsi opicky s vice samplama vcetne lodni sireny

Mam ted v pameti 22050 vzorku, ale ted jsem zkousel, ze bez nejake
pozorovatelne zmeny muzu prehravat i jen polovinu. Tim padem se
rozsirujou moznosti ohledne zvuku. Jen teda prestoze to bezi na 64MHz
tak bude treba bojovat o kzdou us.
Ale az prehravani presunu do preruseni tak bude lip.

RV