OT:MECH Poradie skrutiek/podloziek pri zemneni

jurp jurp na volny.cz
Úterý Leden 24 20:15:13 CET 2017

S oblibou rikam, ze vsichni jsou Go-Go, ale ja jsem Ge-Ge, ale dneska
jsem po "radostne" praci asi tuplovane Ge-Ge.
Nejak z toho popisu porad nechapu kudy ten sroub tedy poleze.
To prochazi skrz cele zarizeni vcetne vika s protipozarnim nastrikem?

V druhem odstavci zase pisete, ze to ma byt vnutri.
Fotka by asi rekla vice.

JURP