Rychla otazka na C -> kviz

Úterý Leden 24 15:12:19 CET 2017

Kdyz uz jsme u toho, dovolim si vyhlasit soutez, jak nejlepe to
predelat. void* jako parametr funkce je samozrejme zadouci, abych ji
mohl volat na cokoli.
Je to odesilani binarnich dat po kouscich pres buffer a DMA

void DbgSendBin (void *buf, int len)
{
     while (len != 0)
     {
         DbgFlushOs();
         EnterCritical();
         int n = TXBUFLENGTH - posWTx;
         if (posRTx == 0) n--;
         if (n != 0)
         {
             if (n > len) n = len;
             memcpy ((void *)(bufTx+posWTx), buf, n);
             posWTx += n;
             if (posWTx >= TXBUFLENGTH) posWTx = 0;
             DbgStartTx();
             buf += n;        //!!!!!  tady je FUJ ale funguje to
             len -= n;
         }
         ExitCritical();
     }