Prehravani zvuku z MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 24 09:17:06 CET 2017

Tak jsem se rozhodl, ze zkusim nejprve minimalistickou cestu. Vyzkousim 5b
DAC v PIC18F26K22. Tenhle levnouckej PIC ma 64kB flashky takze se tam v
pohode vejdou tri vterinove samply 8b 16kHz a jeste zbyde dost mista na
vlastni kod. Pokud to pres tech 5b nepujde tak holt pridam nejaky SPI nebo
I2C externi DAC.

RV