ESP8266 - dokumentace

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 22 12:58:57 CET 2017

Hraju si s tim Lolin modulem a mam v tom cim dal vetsi brajg. Rozbehal
jsem sice web, kde zobrazuji hodnoty prectene z BMP180, ale rozbehat
SHT10 se mi nedari vicemene proto, ze se mi zda, ze komunikuji uplne jinde.
Napsal jsem si teda takovej ocuchavac GPIO:

#include <ESP8266WiFi.h>
int i=1 ;
void setup() {
   // put your setup code here, to run once:
   Serial.begin(115200);
   delay(10);
}
void loop() {
   // put your main code here, to run repeatedly:
   Serial.print("GPIO ");
   Serial.println(i);
   pinMode(i, OUTPUT);
   digitalWrite(i, HIGH);
   delay(1000);
   digitalWrite(i, LOW);
   i=i+1;
   if (i==17) i=1;
}
Kdyz to necham bezet od 0 tak se GPIO0 nerozsviti a zda se mi ze to jde
pres nejaky watchdog do resetu - rozsviti se modra led na modulu a
vyflusne to:

wdt reset
load 0x4010f000, len 1384, room 16
tail 8
chksum 0x2d
csum 0x2d
v09f0c112
~ld
ţÇ

kdyz to necham bezet od GPIO1 tak se rozsviti TX coz by snad mel opravdu
byt vyvod GPIO1, ale pak to zase okamzite vleti do resetu.

Jsem z toho tak trochu deprimovan... :-(

RV