Arduino a rychlost

Sobota Leden 21 18:51:37 CET 2017

On 20 Jan 2017 at 8:46, Pavel Kutina wrote:

> Jednak existuji knihovny pro fast write (v nazvu neco jako
> digitalFastWrite, lovim z hlavy, nevim), druha varianta je cvicit primo
> s pinama pres masky. Oboji je radove rychlejsi.
>
> Skoro bych to ani nenazyval bugem, spis vlastnosti.
Já bych tomu řekl drsná leč spravedlivá daň za univerzálnost.
A kromě toho se ještě mezi opuštěním a znovuspuštěním loop ošetřuje seriák (a ještě
pár instrukcí režie kolem toho volání), takže z principu bude takovéhle nahazovaní a
shazování kulhat. Ale Arduino by design není o přesném časování :-)

D.O.