[OT] Auto - denni sviceni v mrazu nezhasne

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 21 11:39:16 CET 2017

 21.1.2017, 11:34:13

Jenze, tady nejde o problem, na zacatku jizdy, ale na konci, kdy by
pripadny led, jiz mel byt rozpusten. Takze pokud voda, at uz zatekla,
nebo zkondenzovana, tak spise svodovy proud pres kapalnou vodu, ktery
se po opetovnem zmrznuti zmensi pod kritickou mez. Coz vzhledem, ke
spise male vodivosti vody, bude ovlivnovat spise citlivou elektroniku,
nez malo citlive rele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz