[OT] Auto - denni sviceni v mrazu nezhasne

Sobota Leden 21 07:51:51 CET 2017

Přátelé,

mám auto (Mazda 6 2005) s LED světly pro denní svícení. Nebude to z
továrny, ale dodělávané, už jsem ho tak koupil. Ta světla jsou nějak
napojená i na centrální zamykání, takže když odemknu dálkou, rozsvítí
se cca na 30 sekund, když zamykám, tak taky. Ale ne teď, když je mráz
(10 pod nulou), to svítí snad hodinu nebo dvě. Přesně nevím, ráno
přijedu do práce, odpoledne už to nesvítí, baterie vybitá není.
Kolegové, co přijedou po mě, mi ráno říkají, že svítím.

Proč se to tak chová? Může to být nějaké relé, které v mrazu
neodpadne? Světla budou mít nějaký svůj modul, nevím kde je, ani kam
je zapojený a teď v zimě se mi moc nechce se v tom hrabat (nemám
garáž), když je to (zatím) taková prkotina.

(Když rozsvítím normální světla, tak to zhasne vždycky.)

Pavel Kadečka.