Attiny85 + AVR Studio 4.19 + debugwire

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Sobota Leden 21 07:10:13 CET 2017

Ahoj,
jako nováček v oblasti užití debugWire prosím o pomoc.
Používám AVR Studio 4.19, AVR Dragon a ATTiny85. Včera jsem ono zmiňované
spojil, v AVRStudiu nastavil ATTiny 85 a marně hledal volbu dWire pro
programování na AVR Dragon, ač tuto metodu má AVR Dragon podporovat a
ATTiny85 taky. Tak jsem pomocí ISP naprogramoval pojistku na povolení
dWire, ale po resetu a pod. se možnost programování přes dWire neobjevila.
Procesor teď nekomunikuje, protože má v pojistce povolený dWire.

Moje otázka: Co dělám špatně, že v AVR Studiu při připojeným AVR Dragon a
ATTiny85 nevidím možnost programování přes debug Wire ?

Díky za pomoc,
Ondra