Elektronkovej zasilovac

Sobota Leden 21 02:16:21 CET 2017

Mě zase není jasné, jak se udrží pracovní bod koncového stupně při
různém výstupním výkonu. Teda v případě, že zesilovač má pracovat ve
třídě B (AB). Na R11 a R12 se vytvoří úbytek daný klidovým proudem,
jenže při vybuzení se proud zvedne, C6 a C7 se nabije na vyšší napětí a
lampy se přivřou - zvětší se zkreslení při průchodu nulou. Nebo ten
konec snad pracuje ve třídě A? Pak by se pracovní bod neposouval.
Anděl