Re: Ovladač z autodráhy

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Leden 20 18:24:40 CET 2017

Zdravím,

 tak když použijete proud 10mA (on by ten ovladač s menším stejně asi
spolehlivě nefungoval), tak máte max napětí 0,4V. . Nevím, jaké nejmenší
externí V ref může být, ale 6 bitů (i více) naměříte určitě.

(A pokud Vás jako správného elektronika budou po nocích trápit výčitky
svědomí, že používáte jen malou část měřicího rozsahu, tak tam dejte ještě
nějaký levný operační zesilovač a je to.)

Ještě jeden poznatek: Takhle jsme kdysi dělal analogově (NE555+ komparátor)
ovladač PWM pro modely vlaků a zjistil jsem, že nejlepší frekvence je kolem
30-50Hz.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel