Elektronkovej zasilovac

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 20 15:43:50 CET 2017

On Fri, 20 Jan 2017, Tomáš Hamouz wrote:

> Je to normální diferenční zesilovač, úplně stejný jako s tranzistory.
> E1b je buzena do katody, mřížka je střídavě na zemi.
>
> Tomáš

A to buzeni do katody je nejak efektivnejsi ? Protoze podle toho schematu
je vstupni napeti na E1a-g . Na E1a-k a E1b-k je zlomek vstupniho napeti
deleny v pomeru 1M5/22k . Co je na E1b-g je mi zahadou neb je pripojena
na RC integrator ktery vyfiltruje stridave napeti a zustane tam jen
stejnosmerne, ale odkud se vezme ? Z te G elektrody tece nejaky proud ?