Re: DC/DC měnič pro izolační zesilovač

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 20 10:01:18 CET 2017

Zdravím,
jak měříte/dopočítáváte tu kapacitu ?

Krom kapacity toho měniče musí ještě autor řešit Vripl, měnič uvádí 70mV a on chce 12bit tj. nějakých 0.3mV. Taky nevím v jakém rozsahu proudu to dá do toho optronu a jaký šum mu ten optron přinese. Pokud to bude v nějakých pA, tak to asi bude i
zesilovat nebo nevím jaký sample rate bude potřebovat. Jak taky bude vypadat deska ...  a nejspíš jak to bude měři, taková rozvaha mi uniká.

Jirka