Arduino a rychlost

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 20 08:46:23 CET 2017

Zkuste se nekde googlu pozeptat, co vlastne vsechno digitalWrite dela -
ona je to opravdu hodne pomala mrcha.

Jednak existuji knihovny pro fast write (v nazvu neco jako
digitalFastWrite, lovim z hlavy, nevim), druha varianta je cvicit primo
s pinama pres masky. Oboji je radove rychlejsi.

Skoro bych to ani nenazyval bugem, spis vlastnosti.

Pavel Kutina