Re: DC/DC měnič pro izolační zesilovač

Čtvrtek Leden 19 22:38:06 CET 2017

Zajímalo by mě, jakou mají tyto měniče vazební kapacitu mezi primárem a
sekundárem. Měniče s izolací na 1 KV, co jsem dohledal v datasheetech,
měly přes 30 pF a některé až 50. Přes tu vazební kapacitu se vám na
výstup dostává i kmitočet měniče a je otázka, jak dalece to vadí. Když
jsem si dělal galvanicky oddělené rozhraní C2 (programovadlo pro
Silabsy), navinul jsem si trafo (fotka v příloze) a i včetně ADUM1301 to
mělo cca 3 pF. Pro těch 6 KV by se to asi muselo zalít a tím vazební
kapacita trochu stoupne.
Anděl