Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 12:13:25 CET 2017

Děkuji!

Až bude trochu rozumnější počasí, mrknu na to osciloskopem. Zatím jsem
to bral podle LEDky, kterou jsem dal do invertoru a přijde mi, že ten
invertovaný signál odpovídá požadovanému průběhu - tedy 0 s krátkými 12V
pulzy.

JMN