Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 11:53:04 CET 2017

Tady mate prubehy pokud vam to pomuze.
Je to takovy netypicky prubeh pro auta. Vypada to ze kliku fakt pouziva jen
na synchro pulz, kdezto vacka dava povel kdy a co. Mely to tak seho casu
treba hondy.