enum

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 10:00:12 CET 2017

A kdybych to enum zrušil a udělal to nějak jinak, aby bylo jednodušší
zpracování... pomohl bych si tím? Akorát mě tedy nenapadá jak.

Jaký je standartní příkaz pro potvrzení odeslání dat v terminálu pokud
budu chtít poslat to B A C ne na jednom řádku, ale co hodnota to
řádek? B A C bych četl ze souboru tak by to v něm bylo přehlednější co
hodnota to řádek než to mít vše v jednom řádku, i když při čtení
souboru bych mohl vynechávat nové řádky a na konci souboru EOF bych ho
mohl odeslat což by bylo taky řešení...

MG