enum

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Leden 19 09:40:10 CET 2017

Zdravim,
to si musite udelat nejake pole tech funkci a promennych, aby jste to mohl volat ci vyhodnocovat parametricky. V C napr callback, v c# delegate, v jave pmoci malych trid, iface, ... . Pokud se Vam v jazyku bude delat blbe prave ten callback, tak
obejit pres if, switch se da pro par promennych/funkci, ale je to ... .

Jirka