Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 08:34:52 CET 2017

NJ, toho jsem si vědom. Nic moc dalšího mě ale nenapadá, buď to čidlo
samotné, nebo něco jiného s časováním - vytahaný rozvoďák, zamrzající
mechanizmus proměnného časování? Motor žádné podezřelé zvuky nevydává.

Ještě jsem zjistil jednu drobnost. Teplotu nasávaného vzduch mi to
ukazuje asi o 5-8 °C vyšší, než je skutečnost (oproti teploměru na
baráku). To si myslím, že by mohlo ke špatným startům za mrazu přispět.
Těžko ale říct, jestli v motorovém prostoru není ta teplota mírně jiná.
Hodlám MAF senzor alespoň prostříknout čistícím sprejem.

Jinak - dnes ráno -17 °C, start jako víno, pohoda.

"Hlavně že to jezdí" :-)

JMN