Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 18 15:10:33 CET 2017

To jsem nějak zvlášť nezkoušel, ale za běhu motoru (když jsem bastl
olepoval izolačkou) se mi krátkodobě rozpojil konektor a motor běžel
dál, ani chybu to nehodilo.

Taková moje teorie je, že si to vačky osahá právě jen při startování,
nebo přesněji při prvním startování po delší době. Jak jsem psal -
jakmile se motor jednou rozeběhne, pak už celý den seká dobrotu. Mráz
nemráz.

JMN