RE: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Leden 18 14:40:31 CET 2017

Zda sa to logicke,
vacka sa otoci 1x kym klukovka 2x
casovanie je teda viazane na vacku a klukovka len pomocna informacia
(meranie posunu v casovani bez ktoreho to nejako ide?)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Wednesday, January 18, 2017 2:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

VW to ma take tak, je schopen jt bez cidla kliky treba obligatni 1.6

Dne 18. ledna 2017 14:31 Tomas Chvatal <tchvatal na fordiag.cz<mailto:tchvatal na fordiag.cz>> napsal(a):
Zapojené nemusí být čidlo na klikovce ...

To slysim poprve ze tohle nekdo umoznuje.
Ono casovat zapalovani od cidla vacky neni zrovna bezpecne
Prave vytahane rozvody = rozcasovani = mozny moc velky predtsih = detonace = poskozeni motoru.
Obvzlast na motoru ktery uz ma variabil. vacky. 8-|

Jak se to chova kdyz odpojite c.vacky v dobe kdy uz je motor ok / teply a normalne bezi ?

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz<mailto:tchvatal na fordiag.cz>

----- Původní zpráva ----- Od: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz<mailto:jirry na centrum.cz>>