Re: [OT] Auto - snímač polohy vačkového hřídele

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 18 14:19:02 CET 2017

No často se v takové souvislosti mluví o vytahaném rozvoďáku, kdy ŘJ
zjistí příliš velký rozdíl mezi signálem z klikovky a z vačky, potom
vyhlásí chybu některého z čidel. Co si budeme povídat, auto má najeto
kolem 235 tis. km, už by mělo nárok.

To bych bral, kdyby po výměně čidla závada nezmizela a chovalo se to
pořád stejně, tedy špatné starty za studena. Ono to ale nestartuje
vůbec, ani nemá snahu. Naopak, po té inverzi se všechno chová skvěle,
jako za mlada :-)

Nicméně, právě tyhle pochyby mě vedly k tomu, že se tu ptám. Nerad bych,
aby se mi tohle "řešení" za čas vrátilo jako bumerang.

JMN