OT VOIP Optipoint - problem s registraci

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Leden 17 22:05:14 CET 2017

U me bych hadal ze provider bud neco blokuje, nebo ma neco blbe nastavene, jen vedet co a jak to obejit.

Telefony jsou vyrazene z kancelare, musel jsem nahrat fw pro SIP a pak to umi vse co je potreba. Proto se o tom v beznem manualu nepise.
Mam je asi 3 roky, behaji krasne, jen ten jeden zacal 3 mesice zpet zlobit. Ani jiny kus nepomohl.

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Tuesday, January 17, 2017 9:52 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT VOIP Optipoint - problem s registraci

No jestli nejde volat tak to moc nevypada, ze to bude popisovany problem.
Nekteri provideri treba odorik umi nastavit aby NAT keep live posilal server,
muselo by to byt u nej nekde na webu v konfiguraci.
Tak ono se to nemusi jmenovat NAT keep live, muze to byt TCP keep live, connection
keep live nebo tak neco, je to jen udrzovaci paket spojeni tak bych zkusil najit neco
podobneho, je to jen proste aby se ozivilo spojeni a nevyprsel timeout na routrech.

Protoze telefon se zaregistruje a pak nekomunikuje kdyby mel vlastni verejnou ip,
tak to nevadi, vzdy se na nej dostaneme, ale pokud je za NAT tak se proste casem
informace z routru zmizi, pokud zarizeni nekomunikuje. A kdyz pak ustredna chce
kontaktovat telefon tak to nejde.

Ale vubec tim ze z nej nejde volat, to nejspis nebude ono.

Jinak jsem sice nasel nejaky manual k tomu Optipoint 600, ale o VOIP jsem tam
vubec nic nenasel pritom pisou ze to umi......
http://www.ustredny24.cz/files/optiPoint600office_HiPath3000SMG_5000RSM_cz.pdf

Zdenek Aster