EMwin - zaciatocnicke problemy

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Leden 17 21:43:22 CET 2017

Zdravim konferenci
Mam par zaciatocnickych otazok:

STM32 bezi na FREE rtos, mam jeden task ktory sa stara o GUI a chcem mu
posielat eventy z inych taskov (tasku). Jedna moznost je v tasku EmWin
poolovat signaly ktore ma zaujimaju. Toto sa mi ale nepaci, zanasa to do
zobrazenia zbytocne latencie. Napada ma pouzit WM_SendMessageNoPara() a
z druheho tasku takto poslat informaciu ze sa nieco udialo. Je to vhodny
postup alebo je ine vyhodnejsie riesenie?

Hladam ci je nejaka podpora pre inkrementalny enkoder (tocitko) v
EMwin-e tak aby islo pouzit na nastavovanie hodnoy v edit boxe.Zatial ma
napadol len workarround pomocou SW generovania eventov klavesnice.
Napada niekoho cistejsie riesenie?

Dakujem za odpovede
     Stano