Re: Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Leden 16 18:30:01 CET 2017

Ale dá se, vedle jiného, vezmu baterie do dílny, kde je nabíjím a vybíjím velkým proudem, mám z betonářského drátu spirálu. kerou připojuji přes svařovací kabely k baterkám, cca 20 minut vybíjím, pod 10V, pak nabiju cca 50A

> Od: hwnews konference <hwnews na cncnet.info>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.01.2017 10:22
> Předmět: Re: Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

A muzete se nejak rozepsat - co znamena si pohrat? S VRLA se toho zase tak moc delat neda.Resim nastaveni vlastniho solarniho regulatoru a dlouhodobe provozuji prototyp a divam se prave jak ty baterie odchazeji. Zatim to vidim podobne jak AZE - tak dva roky a hotovo.http://www.cncnet.info/solar/index2.php <http://www.cncnet.info/solar/index2.php>V te velke tabulce je videt ve sloupci Nabijec->Bat[Wh] kolik se nabije Wh z externiho nabijece pokud solar nestiha dobijet treba ted v zime. Je to v provozu rok s VRLA 38Ah (nebyla nova) - na zacatku se dokazalo nabit ze stejneho minimalniho napeti na stejne koncove nabijeci napeti kolem 140Wh. Ted po roce je to pulka...take to tim padem nabiji uz obden.
RV
Dne 16. ledna 2017 6:28 pavel PP <pa-vep na atlas.cz <pa-vep na atlas.cz>> napsal(a):

Dve Pb VRLA 200Ah v 24V solarnim systemu mi jedou 8 let, chce to ale mimo sezonu si s nimi pohrat.