STM32F4+LAN8720

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 16 02:36:42 CET 2017

Díky za info.
Docela jste mě rozhodil tím, jak blbě reaguje driver na výpadek komunikace.
V brzké době plánuju s EtherCATem něco zrealizovat, a podobně špatné
chování by mohlo celý projekt zabít. Nějaký výpadek se nedá nikdy 100%
vyloučit.

Nebyl problém ale spíš naopak v tom, že když se nějaká PDO opozdila, tak
jich potom dorazilo příliš mnoho najednou?
Pokud Vám to na tom STM32F4 chodí, tak by bylo zajímavé nějaké PDO
řízeně zahodit, co to udělá.

Trochu jsem nepochopil roli toho WinPCap při EtherCAT komunikaci, ale asi
pro to nějaký důvod měli, že použili tyhle drivery a nikoli nativní
drivery OS.

PL