Re: montáž led modulu na chladič

Neděle Leden 15 10:53:01 CET 2017

A jak je to s blikáním těch ledek? Jak ten modul vlastně pracuje?
Indukčnost tam není, takže proud to omezuje lineární regulací? A to se
ten integráč neupeče? Co to dělá okolo průchodu nulou? Pokud to má
svítit při větším poklesu napětí, to snad jedině že by to postupně
skupiny ledek odpojovalo? Asi by bylo zajímavé, kdyby na to někdo
kouknul hodně rychlou kamerou.
Anděl