virtualni seriovy port s podporou rfc2217 pro windows

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Leden 14 22:58:34 CET 2017

Nepouziva nekdo z Vas virtualni seriovy port pres tcp, ono jich je hodne
co tvrdi ze podporuji rfc2217 jenze vetsinou podporuji je nastaveni
rychlosti.

Neni mi jasne proc kdyz to nekdo programuje nemuze prenaset i signaly DTR,
RTS....

O co mi jde. Mam na linuxu ser2net, ktery se chova korektne. Pokud
samozrejme

chci jen RX/TX data tak to umi kazdy asi nejak zvladnou hw rizeni toku, to
jsem

nezkousel, ale ja bych chtel pro sve zarizeni cvicit se signalem DTR a to
vsichni

ignoruji.

Pokud si zapnu cisty raw mod a poslu kod rucne tak DTR zapnu a vypnu, jenze
ja

bych chtel aby aplikace sahla na virtualnim seriaku na DTR to zjisti
virtualni driver

a posle tu sekvenci a nenasel jsem zadny. Pritom to same musi udela pri
nastaveni

rychlosti prenosu a to umi vsichni...

Zkousel jsem USR-COM, HW Virtual Serial Port 3, Eltima serial port, skoro to
vypada

jako by vsichni pouzivali stejny "nefunkci" zaklad.

Na linuxu problem nemam tam se klienti chovaji korektne, asi lepsi oddil :-)

Zdeněk Aster