Re: [EL] Jističe, odstranění proudového rázu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 17:50:04 CET 2017

Krabička z ABS. A pokud se Vám povede šmiknout tu přívodní šňůru tak,
abyste vodič PE vůbec nepřerušil, tak Vás ještě revizák pohladí po hlavě
a dá Vám lízátko nebo obrázek.

Je to levný pokus, NTC stojí pár kaček a krabičku pro pokus není třeba.
Tak si jeden omezovač postavte, do cesty zařaďte měřicí odpor třeba
0.1R (např. cca 1metr drátu z běžného UTP kabelu) a osciloskopem
se podívejte na náběhový proud předtím a potom.
Já jsem to shodou okolností nedávno dělal, a byl jsem a výsledkem
velmi spokojen.

PL