Opet LED osvetleni

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 12 09:26:23 CET 2017

Zdravím osazenstvo,
budeme instalovat LEDkové osvětlení výlohy, které se má skládat z lišt produkujících základní ambientní světlo a k tomu nějaké reflektorky pro bodové dosvícení. Vše bude s regulací řízenou Malinou (maturitní práce dvou studentů). Představuji si, že lišty bychom osadili vždy paralelně dvě - RGB a bílou, aby základní světlo bylo víceméně bílé, ale s možností doladění zvoleným barevným odstínem (tedy jakoby RGBW).

Moje otázka zní, jestli tu základní bílou volit studenou nebo teplou. Já osobně se přikláním spíše ke studené, protože to bude venku, a taky studená obvykle dává malinko vyšší světelný výkon, ale chtěl bych slyšet názory zkušenějších LED osvětlovačů.

Předem díky za názory

Jakub Šerých