Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

Čtvrtek Leden 12 00:28:07 CET 2017

A teď ještě jestli to má fungovat v zimě v mrazu a v létě v horku ...
Startovací baterka vydrží v autě 5 let, ale nabitá. V cyklickém provozu
toho moc nesnese. Možná ty trakční, ale jak olovo v mrazu vybijete,
zamrzne. Li-on baterky rozhodně né, nedají se a snad ani nesmí se
nabíjet v mrazu. Tady píšou
http://www.tme.eu/cz/Document/6bcccf625521ce78e4d25535e0dbd439/NCR18650PF.pdf
že plně se dá nabít jen nad +10 st. Odolnější proti mrazu jsou kapsové
NiCd, ale taky to nabíjení v mrazu moc účinné není. Ale aspoň tím tu
baterku nezničíte. Koukněte na sortiment Saft-Ferak.
Použitelné by snad byly tyhle LiFePO4.
http://www.tme.eu/cz/Document/41d9c1871b12a9f4191e36b6e6929c59/ACCU-ANR26650M1B.pdf

Anděl