Re: [EL] Jističe, odstranění proudového rázu

Středa Leden 11 14:07:50 CET 2017

Ta rázová tlumivka roztáhne začátek impulzu možná o 10 us a to mechanika
jističe ani nezaregistruje. Předpokládám že vadí jednotky až desítky ms
a taková tlumivka by byla nejen obrovská, ale už by vadila i její
impedance v obvodu. Jediná možnost je dát tam něco nelineárního (odpor
po pár ms překlenutý kontaktem relé, NTC termistor...) nebo použít
jistič s pomalejší charakteristikou C, D).

Anděl