Re: začátečník, arduino, i2c

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 10 19:49:14 CET 2017

 10.1.2017, 19:26:04

Pokud pod pojmem "pouceny lepic" rozumite to, ze byste rad vedel, co
se deje pod poklickou toho kodu, co napisete, tak mate dve moznosti.
1. Ovladate C++ natolik dobre, ze zdrojak je pro vas nejlepsi
dokumentace
2. mate IMHO smulu nejen v cestine ale i v anglictine, neb tutorialy i
dokumentace se zabyva bud zaklady programovani (promene, cykly,
prikazy a jine celkem zname veci) nebo zaklady elektroniky (proc musi
byt u Ledky R, jak funguje tranzistor). Ale treba to, ktery CTC, je
pouzivan kterou funkci, se dohledava velmi tezko.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz