Re: začátečník, arduino, i2c

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Leden 10 19:40:11 CET 2017

To je sice půl pravdy na druhou stranu nic nebrání člověku v Arduino,
prostředí používat vše co umí AVR já jsem takhle začal upravovat jednu

hotovou aplikaci, až časem z arduino funkci nezbylo vůbec nic a stačilo by

to trochu porozdělit a mohlo to být čisté AVR bez arduini, ale taky

človek musi brát, že musi proniknout do make, a kompilace a to také neni

pro začátečníka zrocna jednoduche, vzdyt vemte kolik z Vas se tu obcas

vzteka co vyvadi linker a tak podobne....

A upřimně občas potřebuji něco rychle hned a tak podobně jednou to byl

seriovy dataloger na sd kartu, než bych si ustabilizoval nějaký základ
knihovny

a podobně, tak jsem vzal arduino hotové věci a za pár minut byl funkční,

zdroják za nějakou tu hodku na univerzalne vydratovany modul a uz jsem ho

mohl nacpat na sledovani modulu co jsem potreboval... Jednorazova akce,

pro debug jine veci, rychlost naprosto neuveritelna... Jasne pokud bych

u sebe v AVR nekdy pouzil SD kartu tak bych knihovnu mel a to slepeni by
bylo

uplne stejne, ale v tomhle pripade jsem ji nemel a toto byla nejrychlejsi

jednorazova cesta....

Zdenek Aster