trubka jako zvukovod

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Leden 10 01:36:29 CET 2017

Mam doma akvárko (v něm ryby) a pouštím do toho vzduch jen obyčejnou
hadičkou.

Ta ve  svislé trubce bublinkama vytváří tok vody pro filtry. Proč to
píšu. Ačkoliv jde

hadičkou vzduch nepřetržitě, tak po určité době se začne ucpávat a za
cca čtvrt roku

se na konci ucpe kamencovým špuntem. Ve studni bude tvrdá voda. Bude vás
to trápit.

Honza