trubka jako zvukovod

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Leden 9 10:02:26 CET 2017

Mozna jsem to byl ja (bohuzel jeste neprobehla realizace). 2 poznamky:

1) akvaristicke vzduchovadlo neda tlak. Je treba pretlacit vodni sloupec
ve studne.

2) Plnit si studnu butanem mi prijde jako priprava na hodne brutalni
silvestrovskou oslavu. Proc ne, sranda musi bejt, ale ne svou vlastni.

Chci s tim merit hladinu v nekolika jimkach, hmax cca 150cm. Jako zdroj
mam Secoh SLL50 (ukradnu neco vzduchu COVce).

   TomM